Radionix News – Ultimele știri din țară și străinătate

Prinşi cu minciuna! SSC Tuatara nu este cea mai rapidă maşină din lume: recordul de 532 km/h este fals!

Prinşi cu minciuna! SSC Tuatara nu este cea mai rapidă maşină din lume: recordul de 532 km/h este fals!
gazduire web create web design
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Compania americană a recunoscut oficial că nu a reuşit să atingă viteza maximă de 532,93 km/h, cu o medie de 508 km / h în cele două încercări. Într-o postare pe Instagram se arată că SSC nu a putut depăşi nici măcar 482 km/h. Anul trecut, Super Shelby Cars (SSC) Tuatara, un supercar cu un motor V8 twin-turbo de 1.750 CP, se lăuda că a stabilit recordul mondial de viteză pentru maşinile de producţie, cu o viteză maximă de 532,8 km/h şi o medie la două încercări de 508 km / h.

 

 
Înregistrarea postată public a fost însă pusă sub semnul întrebării. Mulţi au susţinut că videoclipul publicat de compania americană era fals. Suspiciuni mai mult decât justificate, întrucât, după câteva luni, SSC admite oficial că recordul nu a fost de fapt stabilit (AICI, despre aşa-zisul record).

Recunoaşterea vinovăţiei a fost „formalizată” cu o postare publicată pe Instagram.

Iată pasaje din textul postării: „V-am văzut întrebările de luni de zile şi vă înţelegem frustrările. Dacă nu a fost clar până în acest moment, am dori să recunoaştem oficial că nu am atins viteza iniţială de 331 mph şi 301 mph în octombrie 2020. Ne-a frânt cu adevărat inima, ca şi companie, şi ne concentrăm toate eforturile pentru a sparge bariera de 300 mph în mod transparent, oficial şi fără nicio îndoială”.

Compania americană, după ce a fost acuzată că videoclipul înregistrării este fals, câteva zile mai târziu a făcut o altă încercare, totuşi, ajungând „doar” la o medie de 455 pe cele două încercări, deci fără a se apropia de 300 mile (482 km/h). Compania a dorit să facă o altă încercare în aprilie, dar nu a fost finalizată din cauza unui accident care a avariat maşina.

Tuatara combină V8 twin-turbo de 5,9 litri, care oferă, datorită etanolului, 1.770 CP (cu benzină ar fi „doar” 1.370) şi cuplu 1.735 Nm, un cadru din carbon şi caroserie. Coeficientul de tragere (Cx) este 0,279, unul dintre cei mai mici din categoria sa. Datorită carbonului şi a altor materiale uşoare precum aluminiu, utilizate pentru suspensie şi motor, greutatea Tuatara este de 1.247 kg.

 

 

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by SSC North America (@ssc_northamerica)

 

 

 

 

 

Sursa

administrator

    Related Articles

    Faci un comentariu sau dai un răspuns?

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *