Radionix News – Ultimele știri din țară și străinătate

Noi reguli pentru vânzarea produselor electrocasnice. Etichetele energetice ale electrocasnicelor vor fi mai explicite

Noi reguli pentru vânzarea produselor electrocasnice. Etichetele energetice ale electrocasnicelor vor fi mai explicite
gazduire web create web design
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

De la 1 martie se aplică noile etichete energetice ale electrocasnicelor. Până la 1 decembrie se mai pot comercializa cele cu vechile etichete. Această reglementare va împinge producătorii către inovarea produselor.

 

 
De la 1 martie se adoptă noile reglementări pentru eticheta energetică îmbunătăţită. Noul sistem simplifică orientarea pentru consumatori.

Până la începutul lunii decembrie, vânzătorii de electrocasnice mai pot pune la vânzare produsele cu etichetele nereglementate.

Cătălin Croitoru, directorul de achiziţii Flanco, spune că noua clasificare energetică este mult mai explicită. Vine în plus şi cu o clasificare a zgomotului, dar şi un cod QR pentru accesarea informaţiilor suplimentare despre produse.

„De la 1 martie se aplică doar schimbarea efectivă a etichetelor energetice. Practic, până la 1 decembrie 2021 avem voie să vindem în continuare produsele. În momentul ăsta nu ne afectează. Probabil dacă nu vom reuşi să vindem până la data limită stocurile existente, atunci da, ne vor afecta. Sunt mult mai explicite decât cele actuale. Se transformă clasificarea de la A la G. Eticheta energetică nu o să aibă impact în preţul produsului”, a declarat Cătălin Croitoru, director de achiziţii Flanco.

Alexandru consideră că este o măsură bună reglementarea etichetelor energetice. Producătorii vor fi astfel stimulaţi să fie mai inovativi.

„Consider că este utilă această măsură. Când vezi acolo „+++” probabil că majoritatea oamenilor nu ştiu la ce se referă. Vechea metodă la care vor să renunţe acum a fost o metodă de succes şi chiar i-a ajutat pe producătorii de electrocasnice. În aceeaşi măsură cred că încearcă o îmbunătăţire a acestui sistem pentru a împinge producătorii să obţină rezultate mai bune şi să scoată produse mai inovative”, a spus Alexandru Leu, consumator.

 

 

 

 

 

Sursa

administrator

    Related Articles

    Faci un comentariu sau dai un răspuns?

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *