Gucci, în pierdere. Magazinele de lux sunt aproape goale

Gucci, în pierdere. Magazinele de lux sunt aproape goale
gazduire web create web design

Gucci a raportat o scădere de 12% în trimestrul trei. Hermès a raportat o creştere de 4,2 % în trimestrul trei. Dior a raportat o creştere de 12 % în trimestrul trei.

 

 

Magazinele de lux sunt aproape goale. Producătorul italian Gucci a raportat o scădere de 12% a vânzărilor în trimestrul trei, până la 2,1 miliarde de euro, conform WSJ.

Să-ţi spun de ce. Casa de modă se bazează în special pe cumpărătorii turişti din Aşia, pe care pandemia i-a ţinut în case. Astfel, Gucci rămâne în spatele altor branduri de lux. Un exemplu pozitiv este compania Hermès. Marca franceză, cunoscută în special pentru gentile de mână, a declarat că veniturile firmei au crescut cu 4,2 % în acelaşi trimestru. Şi Dior a înregistrat o creştere de 12%.

Din martie 2009, compania Gucci este prezentă şi în România, în magazinul Mengotti din Bucureşti.

 

Sursa

administrator

    Related Articles

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *