Prezent in cadrul Zilelor Biz de saptamana trecuta pentru a vorbi despre implicarea sa in activitati de responsabilitate sociala, Cornel Ilie (Vunk) a lansat o idee inovatoare prin care artistii se pot alatura celor in dificultate: cedarea unei parti semnificative din incasarile de pe Youtube.
Prezent in cadrul Zilelor Biz de saptamana trecuta pentru a vorbi despre implicarea sa in activitati de responsabilitate sociala, Cornel Ilie (Vunk) a lansat o idee inovatoare prin care artistii se pot alatura celor in dificultate: cedarea unei parti semnificative din incasarile de pe Youtube.
Liderul trupei Vunk a explicat ca ideea i-a venit tocmai de la comportamentul pe care-l au oamenii: vor sa ajute, dar intr-un mod in care sa le fie lor accesibil. Prin propunerea sa, muzicianul, care este compozitorul si autorul versurilor tuturor hiturilor Vunk, crede ca se realizeaza un traseu complet al emotiilor: muzica este generata de emotiile traite de autor, e pusa online, e mediatizata cu ajutorul fanilor care se pot bucura si emotiona, iar banii care se obtin sunt dati mai departe generand alte emotii.
„Incerc sa deschid si sa propun o forma noua de a ajuta, una care sa fie si mai eficienta si care poate fi adoptata de absolut oricine, chiar si de cineva care sta acasa. Eu si Vunk vom dona toate incasarile provenite din vizualizarile de pe Youtube de pe urmatoarele sase luni lui Ioan Banescu, baiatul de 15 ani, bolnav de cancer, castigator al multor concursuri de chitara clasica. Chiar daca nu ne cunoastem personal, il consideram un coleg de-al nostru si vrem sa-l ajutam. Cu ocazia asta, sper ca si ceilalti artisti din Romania sa ajute la randul lor, incercand metoda noastra„, a spus Cornel.
Cornel Ilie a fost implicat de-a lungul timpului in mai multe campanii umanitare, a creat un album, “Salvati-va ingerii”, ale carui vanzari au fost donate unei fundatii ce se ocupa de dotarea cu aparatura a Spitalului Marie Curie, a fost ambasador al asociatiei “Autism Romania” si a realizat primul clip cu un adolescent autist (Dau Alarma, 2009). Cornel Ilie a fost premiat la gala CRS Awards 2013 drept vedeta din Romania cu cea mai activa implicare sociala.
In prezent, Cornel este ambasador in Campania Respectului, o campanie impotriva violente domestice. Cel mai recent single de pe albumul “Nu scapa nimeni”, “Pierderea lor”, este cantecul care insoteste aceasta campanie si indeamna femeile sa aiba curaj sa-si spuna povestea si sa iasa din relatiile in care nu sunt respectate, apreciate si iubite.
Puteti urmari aici videoclipul Vunk – “Pierderea lor”, lansat impreuna cu MediaPro Music:
GALERIE VIDEO :